15/06/2013

Webcam Toy

Jak Wam mija dzień? ;) Wczoraj gdy po szkole przyszłam z Pauliną do mnie, postanowiłyśmy porobić sobie kamerkowe zdjęcia. Weszłyśmy zatem na webcam toy i próbowałyśmy różnych efektów. Haha, nawet nie wiecie jak się śmiałyśmy same z siebie. Ta stronka zdecydowanie potrafi polepszyć humor! ;)


Haha poza tym wszystkie zdjęcia na pewno będą świetną pamiątką. Bardzo pozytywną! ;) Nawet patrząc na te zdjęcia poprawia mi automatycznie się nastrój. ;)

Bywacie czasem na webcam toy? ;)
 
Chyba zaraz spadam oglądać PLL, nowe odcinki!
Dobrej nocy Wam życzę!

51 comments:

  1. Hah no pewnie webcamtoy to najlepszy sposob na nude ! :D
    Pozytywne zdjecia ;))

    ReplyDelete
  2. Chciałabym się zapytać, czy mój nowo otwarty blog/paiętnik, czy nie mogłybyśmy razem zoorganizować Loterii.ROzdania. Chciałabym jakoś rozkręcić bloga, daj znać

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tej chwili muszę podziękować. ;) Nie potrzebuję na razie konkursów. ; )
      Powodzenia z przygodą z blogowaniem! ;)

      Delete
    2. Dziękii za odpowiedź, TO nie mój początek bo mam już jednego bloga od 2 lat ale teraz założyłam pamiętnik.

      Delete
  3. najlepsza zabaawa :D

    bubbleania.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia! ;)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. też tam robię zdjęcia :) Kamerkowe rządzą .!
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. nie znałam tej strony.. muszę ją odwiedzić :) super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Ja z moimi koleżankami używamy Pixect xD Naprawdę, kupa zabawy!

    my-world-by-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. odpiszesz na mój e-mail ? selena80

    ReplyDelete
  9. Jakie zabawne zdjęcia ; *

    ReplyDelete
  10. Swietne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie :
    zwariowana-olka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też zawsze z przyjaciółką wchodzimy na tą stronkę ;) Niestety jakość tych zdjęć, robionych przez mojego laptopa pozostawia wiele do życzenia...

    ReplyDelete
  12. Ta strona jest bardzo pozytywna. Uwielbiam ją +.+
    Ja swój dzień spędziłam bardzo aktywnie, jutro możesz przeczytać o tym na blogu ;))

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetną masz koszulę :D

    ReplyDelete
  14. Ciekawe zdjęcia, kamerkowe zdjęcia zawsze spoko :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Rzeczywiście fajne efekty ;)

    ReplyDelete
  16. haha też miałam przyjemność czasami tam wpaść dość popularna stronka :D fajne foteczki XD

    ReplyDelete
  17. nigdy nie byłam na tej stronce, ale pomyślę o niej jak będę miała gorszy dzień. Zdjęcia świetne, będą wspaniałą pamiątką :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja lubię tam czasem sobie wchodzic, gdy mi się nudzi ;3

    ReplyDelete
  19. świetne zdjecia :)

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  20. ale nic nie doszło ;c spróbuj jeszcze raz, bo codziennie sprawdzam i nic nie mam ;c

    ReplyDelete
  21. Jeszcze z tej stronki nie korzystałam ale zaraz skorzystam :DD



    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. może nie długo wejdę :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kamerkowe fajne ;P
    Na asku pisałaś, że wyslalaś odp. na moje pytania, a one nie doszły do mnie na maila, odpowiesz jeszcze raz? Może zrobilas literowke w mailu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo sprawdziłam teraz, że odpowiedziałam na inny wywiad.
      Zaraz zabiorę się za Twoje pytanka ;)

      Delete
  24. Taka sesja to fajna sprawa ^^

    ReplyDelete
  25. ulubiona zabawa z kumpelami :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajne zdjecia :))

    ReplyDelete
  27. http://www.tinypic.pl/vzobldpw8efu które?!

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajne zdjęcia! ^^
    Też czasem robię tam sobie zdjęcia ;p

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia :) Bywam czasem , bywam :) Ostatnio się też usmiałam robiac sobei z kolezankami zdjecia z telefonu, niby zwykłe robienie zdjęć, ale ile radości daje !:)

    ReplyDelete
  30. Pierwszy raz od ciebie słyszę o tej stronce, a zdjęcia są naprawdę pozytywne! :)

    ReplyDelete
  31. Jess!
    Dzięki, teraz juz wiem co bd robić gdy będzie mi się nudzić <3

    ReplyDelete
  32. faktycznie ciekawa ta stronka :)

    ReplyDelete
  33. Heh, świetne zdjęcia. Uwielbiam tą stronkę ^^
    Ja też oglądam PLL :D Jak wrażenia po nowym odcinku? :)

    ReplyDelete
  34. Świetnie zdjęcia! Ja jeszcze nigdy nie byłam na tej stronce, ale na pewno zajrzę ;) Do tej pory korzystałam z CyberLink YouCam i tam są podobne efekty

    ReplyDelete
  35. Korzystałam z tego raz naprawdę są tam śmieszne opcje. :)

    ReplyDelete
  36. haha, bo najlepszym sposobem na nudę z koleżanką są wspólne fotki z dziwnymi (bez urazy) minami! :D

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*