15 April 2013

Wycieczka klasowa?

Cześć. ;) Niedawno wychowawczyni poinformowała nas, że w szkole będzie organizowana wycieczka do Warszawy. Już sama wiadomość o stolicy mnie ucieszyła. Niestety jest ona tylko jednodniowa. Ale lepsza taka niż wcale, ponieważ innej nie będzie... Każdy zrezygnował gdy usłyszał "zwiedzanie parlamentu" Ojj co tam! Powiem Wam, że nie miałam nigdy okazji być w Warszawie, a więc chętnie zwiedzę choćby starówkę! ;) Warto odwiedzić stolicę swojego kraju. ;) Serio śmieszy mnie fakt, że nigdy nie byłam w Warszawie. No cóż... tak czy siak, cieszę się, że będę miała taką okazję. Na pewno zrobię fotorelację, którą potem zamieszczę na blogu. Mam nadzieję, że wycieczka odbędzie się na 100%.


Słyszałam, że na starówce mamy mieć 3 godziny wolne dla siebie. Chętnie zorganizowałabym krótkie spotkanie dla czytelników ze stolicy, ale to będzie w czasie szkoły... a więc to nie ma w ogóle sensu. Chyba, żebyście się urwali z lekcji. Haha, żartuję! Nie namawiam Was do niczego złego. ;D

Zmykam na romans z fizyką part.932578439 wykończę się! Mówię serio ;C


68 comments:

  1. Heh, też nigdy nie byłam w Warszawie ;D Śliczne zdjęciee ;3

    martynakl1

    ReplyDelete
  2. Ja też nie byłam nigdy w Warszawie, ale wybieram się w weekend majowy. A my na wycieczkę klasową jedziemy do Zakopanego na 4 dni. Już się nie mogę doczekać. ;)

    ReplyDelete
  3. Wawa to piekne miasto...co prawda ja zazwyczaj bywam w centrum bo jesli juz jezdze to na zakupy wiadomo...zlote tarasy, okolice palacu kultury, bo najwiecej sklepow, ale reszta miasta rownie piekna ;)

    ReplyDelete
  4. Kiedyś mieszkałam w Warszawie. ;)

    Wycieczka klasowa fajna rzecz. ;d

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcie ♥
    ahh ja też nie byłam w Warszawie :D Zamiast parlamentu powinni pokazać więcej miasta :(

    ReplyDelete
  6. a kiedy masz tą wycieczkę?:)
    zapraszam do mojego cudownego miasta:)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś w maju. ;)
      Nie pamiętam dokładnie ;D
      Jeszcze się dowiecie ;)

      Delete
  7. Też nigdy nie byłam w stolicy. Trzeba to zmienić. :D

    ReplyDelete
  8. Powodzenia z fizyką! :)

    ReplyDelete
  9. też mam wycieczkę do stolicy, ale w ten piątek :)

    ReplyDelete
  10. U mnie wycieczka do Warszawy w piątek ale nie jadę ^^ Też nigdy nie byłam w Warszawie :D

    zihozawsze.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja dopiero w te ferie byłam pierwszy raz na dobre w Warszawie i jeden dzień to zdecydowanie za mało na jej porządne zwiedzenie ^^

    ReplyDelete
  12. Ja już parę razy byłam w Warszawie. Polecam, wspaniałe miasto :)

    ReplyDelete
  13. Warszawa jest ładna, ale w niektórych miejscach :) Są dużo ładniejsze miasta w Polsce. Już teraz życzę udanej wycieczki ; *

    ReplyDelete
  14. Ja też w tym roku do Warszawy jadę z klasą, ale na dwa dni :).

    ReplyDelete
  15. Ja też jeszcze nie byłam w Warszawie ;C

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Warszawa fajna , aczkolwiek ja wolę wycieczki klasowe w miejsca bardziej ustronne . ;)

    ReplyDelete
  17. No to życzę żeby wycieczka się odbyła i udała! :P

    ReplyDelete
  18. Ja już rzygam Warszawą, niby mieszkam w Piasecznie, ale to jakieś 15-20 minut pieszo od mojego bloku. Także raczej fotoleracji nie obejrzę. Chciałabym się z Tobą spotkać, ale w jaki to dzień tygodnia? Może uda mi się nie pójść do szkoły ;>

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi smutno, że nie obejrzysz. ;)
      Ponieważ ja na swój sposób zrobię tę fotorelację. ;)
      Nie wiem. Jeszcze się dowiem dokładniej. ;)

      Delete
    2. Post przeczytam, a zdjęcia może przejrzę, ale mam nadzieję, że będą ciekawe ;)
      Jak będziesz wiedziała jaki dzień to daj mi znać na Facebook'u lub coś :D

      Delete
  19. ja w Warszawie jestem parę razy na rok ;) mieszkam 100 km od naszej stolicy.

    ReplyDelete
  20. dwa razy zwiedzałam parlament.. bez rewelacji :))

    ReplyDelete
  21. Jaki masz model aparatu? ;dd

    ReplyDelete
  22. ja przejeżdżałam kilkanaście razy przez Wa-wę ;D Jednak nie byłam w niej, żeby pozwiedzać, tyle co przez szybę w samochodzie :(

    ReplyDelete
  23. A w jaki to konkretnie dzień, chętnie się zerwę! :3

    ReplyDelete
  24. My lubimy Warszawe ! w sumie się tam urodziłyśmy !;)

    ReplyDelete
  25. Miłego wyjazdu! ;)
    Ładne zdjęcie! ;)

    ReplyDelete
  26. Ja byłam pierwszy raz w Warszawie miesiąc temu na zawodach. Chociaż nie opłacało się jechać do Warszawy ze Szczecina aby dwa razy zatańczyć :)
    I radzę Ci wziąć dużo kasy bo są świetne sklepy!

    ReplyDelete
  27. Ja mieszkam w Warszawie, i nie wiem czy nie chciałam bym się przeprowadzić gdzieś do spokojniejszego miejsca, a jednak kocham ten zgiełk. foreveryou19.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Kiedy wycieczka? My mamy 2 dniową do Warszawy i tez na pewno będzie dużo czasu wolnego, tylko my np. zwiedzamy stadion czy np. centrum Kopernika wiec trochę ciekawiej ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo 20 albo 21 maja tak coś mi świta. Dowiem się jutro od ludzi ;) Bo serio zapomniałam kiedy dokładnie. ;)

      Delete
  29. Ja byłam w Warszawie na wycieczce 3 dniowej hehe :) Piękna tyy :) Śliczne masz zdjęcia =) Wysłałam ci wiadomość prywatnie Pozdrawiam :D


    http://anetaa010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. ale masz fajnie ja dopiero wycieczke do stolicy bede miała w 3 klasie,ale za to trzy dniową,tez nigdy nie byłam w warszawie

    ReplyDelete
  31. Też nigdy nie byłam w Warszawie - tylko przejazdem :> Mamy tam jechac za rok na wycieczkę klasowa :3

    ReplyDelete
  32. też jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie :P ale może w te wakacje w końcu mi się uda :D

    ReplyDelete
  33. Ja też mam wycieczkę do Warszawa. Tyle, że na trzy dni w maju- 20, 21, 22. A ty kiedy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że właśnie też w tym terminie jakoś. Jutro się dowiem dokładniej ;)
      Dam znać w nowej notce. ;)

      Delete
  34. Też mieliśmy jechać do Warszawy na wycieczkę, ale niestety nie wypaliło :c
    I nie przejmuj się, ja też nigdy nie byłam w Warszawie :o

    Pozdrawiam,
    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Wycieczki klasowe najlepsze. !!!;)

    ReplyDelete
  36. Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :D
    Tez jestem 98 , 31 grudnia :)
    Ja w tym roku jadę na wycieczkę nad morze :D
    A w przyszłym ma być Warszawa !
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    ReplyDelete
  37. też nigdy nie byłam w Warszawie ;o
    ale w tym roku mam akurat wycieczkę klasową właśnie do stolicy, więc nadrobię ;D

    ReplyDelete
  38. Śliczna jak zwykle *.*.
    Koniecznie zrób pare fajnych fotek na starówce bo ślicznie wyglądają.. <3

    xyma-xymaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ślicznie. C:]
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ja była raz w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik, tam jest cudownie *_*

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  41. ja też nigdy nie byłam w Warszawie (za daleko) ;d
    Ważne że nie jest się na lekcjach, nie ważne jaka jest wycieczka.
    Tak na prawdę mnie tylko interesuje jazda autokarem, bo wtedy jest zawsze lacha :D
    Czekam na fotorelację z Warszawy :)

    ReplyDelete
  42. Ja też nigdy nie byłam w Warszawie

    ReplyDelete
  43. ja jak na razie w Warszawie byłam tylko raz przez kilka dni i z chęcią bym tam jeszcze raz pojechała <3 szkoda tylko, że mam tak daleko ;)

    ReplyDelete
  44. Ja byłam w Warszawie 2 razy- pierwszy raz u znajomych rodziców, jeszcze w podstawówce a potem na wycieczce w gimnazjum.

    ReplyDelete
  45. Szkoda, że tylko jednodniowa ;/

    ReplyDelete
  46. Jutro mam sprawdzian z fizyki ;/ Tobie życzę powodzenia ;p Wawa jest świetna *.*

    ReplyDelete
  47. Uwielbiam podróżować.. lubiłam wycieczki klasowe :)

    ReplyDelete
  48. ja w Warszawie często jestem w weekendy. ;)

    ReplyDelete
  49. Sama bym chciała Warszawę zwiedzić. :)

    ReplyDelete
  50. W Warszawie w wakacje bywam prawie codziennie mimo ,że mieszkam od niej jakieś półtorej godziny drogi ;ppp

    Fajne miasto ^^

    ReplyDelete
  51. Też nigdy nie byłam w Warszawie... ale te całe sejmy i parlamenty etc mnie przerażają ;d Zapraszam na nowy, krótki post z paroma galowymi zdjęciami ;** Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  52. Proszę cię, odpowiedz na moje pytanie!:o to bardzo ważne!:c

    Co sądzisz o tej sytuacji:
    moja mama założyła sobie fejsa i ma wszystkich znajomych z mojej klasy który mają fejsa. Do tego ma w znajomych mojego kolege( który troche mi sie podoba) jest w 3 gimnazjum a ona wgl go nie zna, zna go tylko z tąd że kilka razy jej o nim mówiła. To troche żenujące bo ona komentuje i lajkuje każdy link i zdjęcie, wstyd mi troche.. co być zrobiła?:((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym porozmawiała z mamą i powiedziała prosto z mostu, że to jest obciach, że mogą zacząć się z Ciebie śmiać, ze masz taką kontrolującą mamę. Komentowanie i lajkowanie zdjęć to lekka przeginka. ;D

      Delete
  53. Też nigdy nie byłam w Warszawie ;D

    ReplyDelete
  54. Byłam tylko raz w Warszawie :)

    ReplyDelete
  55. Ja również jadę na wycieczkę jednodniową do Warszawy, jadę w czerwcu i szczerze mówiąc bardzo się cieszę, bo jedyne miejsce jakie regularnie odwiedzam w stolicy to lotnisko :3

    ReplyDelete
  56. Fajne byłoby takie spotkanie. ; ) Szkoda tylko, że w czasie lekcji.
    Też niedługo jadę na wycieczkę do Warszawy. ; )

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy miły wpis.
Jessika ♥